piątek, 10 kwietnia 2020

FONDANT CZEKOLADOWY

Przepyszny czekoladowy fondant możecie przygotować już w 20 minut ❣️

Jest to szybki i łatwy do przygotowania przepis do którego potrzebujecie tylko kilku składników, które z pewnością każdy ma w swojej kuchni. 

Z przepisu wyjdą 2 większe lub 4 mniejsze porcje

Potrzebne składniki:
  • 100 g gorzkiej czekolady
  • 50 g masła + do posmarowania foremek
  • 2 jajka
  • 4 łyżki cukru
  •  szczypta soli
  • 1 łyżka mąki + do posypania foremek
Sposób przygotowania:
Czekoladę łamiemy na kosteczki i rozpuszczamy w kąpieli wodnej razem z masłem tak by powstała gładka masa.
Jajka, cukier i sól MIESZAMY rózgą na jednolitą masę, następnie dodajemy mąkę i znowu mieszamy 😉 
Na koniec powstałą mieszankę łączymy z czekoladową masą.


Blaszkę i piekarnik nagrzewamy do 200 stopni. Przekładamy ciasto do foremek posmarowanych wcześniej masłem i opruszonych mąką.
Pieczemy 8 minut, po wyjęciu z piekarnika należy odczekać 1-2 minuty i delikatnie wyłożyć na talerzyki


Foundant możecie udekorować według uznania, u mnie za dekoracje posłużył cukier puder i maliny.

Koniecznie dajcie znać jak wyszedł wam ten pyszny deser ❣️






Fondant czekoladowy

Fondant czekoladowy
zdjęcia autorskie

2 komentarze:

  1. Moja znajoma podesłała mi ta stronę i jesteśmy pod mega wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega. Dla miłośników czekolady 🍫💜

    OdpowiedzUsuń